Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlsíte s použitím souborů cookie. Více informací. Rozumím Pro správné fungování webu si zapněte javascript.

Pátek 22.3.2019 Sobota 23.3.2019
Od 08:00 do 16:00
Novotného lávka
Max. 30 osob

Konference proběhne ve dvou dnech, v rámci kterých se účastníci, až v šesti paralelních sekcích, formou přednášek a workshopů, obeznámí s inovativními metodami ve vzdělávání.

Na programu se střídají teoretické přednášky s praktickými tipy pro pedagogy.

Pilíře

1. Rozvoj nadání dětí – jak v dětech objevit jejich potenciál a jak jej rozvíjet

2. Účinné metody učení – konstruktivismus, projektové vyučování, zodpovědnost za vlastní učení, ...

3. Digitální vzdělávání – jak děti připravit na průmysl 4.0 a svět, který bude za 20 let vypadat úplně jinak.

Budeme se také zaměřovat na otázku, jak to udělat, aby učitele práce s dětmi bavila a přinášela radost jim i dětem.

Hlavními řečníky konference jsou špičkoví odborníci z dané oblasti, kteří představí teoretické základy, na něž svými přednáškami s příklady dobré praxe navazují další přednášející. Součástí konference jsou i workshopy určené k vzájemné výměně zkušeností a poznatků. Nedílným přínosem pro účastníky je potom setkání s kolegy z celé republiky a navázání kontaktů s odborníky v oblasti inovace vzdělávání.

Přihlaste se

Vyplňte prosím název školy

Vyplňte prosím IČ školy

Vyplňte prosím ulici

Vyplňte prosím ČP

Vyplňte prosím město nebo obec

Vyplňte prosím PSČ

Zadejte prosím alespoň jednoho účastníka

* povinné pole

Neplatný vstup

Přijďte se podívat na některou z námi pořádaných či navštěvovaných akcí

konference

Zpravodaj Aktivní třída

Chcete být neustále v obraze? Mít aktuální informace, inspirativní tipy a přehled o chystaných seminářích? Přihlaste se k odběru zpravodaje Aktivní třídy a nic z toho vám neunikne.

Mám zájem

  • logo1
  • logo1
  • SAMLabs Logo grey
  • logo1
  • logo1
  • logo1
  • logo1
  • logo1