Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlsíte s použitím souborů cookie. Více informací. Rozumím Pro správné fungování webu si zapněte javascript.

Středa 18.3.2020
Od 09:00 do 13:00
Max. 100 osob

BANNER16 2020 3 1000px

 

VYBRANÉ SEMINÁŘE 

 

10:40 - 11:20 | Vizuální programování, které baví učitele i žáky

Praktický workshop se stavebnicí SAM Labs, na kterém si účastníci vyzkouší práci s bezdrátovými programovatelnými bloky. Ukážeme si úlohy vhodné pro všechny věkové skupiny. Rozjedeme autíčko ovládané z tabletu (MŠ a ZŠ), vytvoříme program založený na vizuálních blocích (ZŠ) a sestavíme i jednoduchý prográmek v jazyce Blockly (ZŠ a SŠ). Společnost SAM Labs je jedním z výrazných představitelů koncepce STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts a Mathematics), která přispívá ke zvyšování dovedností a kompetencí žáků v 21. století.

Jakub Novotný, AKTIVNÍ TŘÍDA SAM LABS

11:35 - 12:15 | Od ryzí „Science“ k opravdovému „STEAM“ s pomůckami PASCO 

Jako ukázka dalšího vývoje systému PASCO od čistého “Science” přístupu” k přístupu “Technology and Engineering” bude provedena demonstrace propojení měřícího systému a kódování (programování). Několik příkladů jednoduchých prográmků v jazyce Blockly, integrovaného v softwarech SPARKvue a Capstone, demonstruje, kterak se dá dat senzorů PASCO využít coby vstupů do funkčního algoritmu, který ovládá PASCO výstupní zařízení (např. automatizovaný pohyb vozíčku SmartCart nebo periferie //code.Node). Naznačíme skutečnost, že „měření s PASCO senzory“ se nemusí vždy realizovat pouze v hodinách F, CH, BIO, že “programování” se nemusí vždy odehrávat pouze v hodinách informatiky, a možnost, kterak by mohla vypadat “jiná” výuky technické výchovy! 
 
Miroslav Staněk, AKTIVNÍ TŘÍDA PASCO

12:30 - 13:10 | Interaktivní dotyková obrazovka jako centrum komunikace mezi učitelem a žáky 

Na semináři se zaměříme na ukázky kombinace frontální výuky a individuální práce žáků. Ukážeme si, v čem se liší výuka na interaktivní tabuli a dotykové obrazovce. Ukážeme si, jak udělat z bílé tabule zelenou, jak přidat notovou osnovu, jak pozvat k obrazovce více žáků najednou, jak vložit obrázek z internetu, jak vylosovat, kdo půjde k tabuli. Následně si s tablety v ruce si vyzkoušíte, jak lze jednoduše zapojit žáky do výuky či jak využít metodu formativního testování. Prostě si budeme trochu hrát a trochu učit.
 
Tomáš Pravda, Pavel Borovička, AKTIVNÍ TŘÍDA PROMETHEAN

 

Kompletní program najdete na www.inovacevevyuce.cz

Těšíme se na viděnou!
Tým Aktivní třídy.

Přihlaste se

Vyplňte prosím název školy

Vyplňte prosím IČ školy

Vyplňte prosím ulici

Vyplňte prosím ČP

Vyplňte prosím město nebo obec

Vyplňte prosím PSČ

Zadejte prosím alespoň jednoho účastníka

* povinné pole

Neplatný vstup

Přijďte se podívat na některou z námi pořádaných či navštěvovaných akcí

konference

Zpravodaj Aktivní třída

Chcete být neustále v obraze? Mít aktuální informace, inspirativní tipy a přehled o chystaných seminářích? Přihlaste se k odběru zpravodaje Aktivní třídy a nic z toho vám neunikne.

Mám zájem

  • logo1
  • logo1
  • SAMLabs Logo grey
  • Root Logo Lockup kopie
  • 1710 maxell BSlogo 02
  • logo1
  • catchbox new
  • logo1
  • logo1